یزدفردا :در پی انتشار مطلب " در چند قدمی بالا ترین نهاد قضایی استان یزد : پارکینگ کوچه دادگستری! چرا و چگونه؟ " روابط عمومی دادگستری استان اقدام به ارسال پاسخ نموده است که ضمن تشکر از پاسخگوئی آن نهاد محترم و عذر خواهی به دلیل تاخیر در انتشار ،پاسخ ارسالی عینا منتشر می شود :



در جواب مطلب " در چند قدمی بالاترین نهاد قضائی استان یزد : پارکینگ کوچه دادگستری چرا و چگونه؟" مواردی ذیلاً جهت تنویر افکار عمومی به استحضار مردم شریف استان می رساند.امید است مورد استفاده ایشان قرار گیرد.

1- همانگونه که در مطلب مندرج در سایت یزد فردا مستتر است پارکینگ واقع در انتهای کوچه دادگستری جنب خبر گزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) متعلق به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوده و هیچگونه ارتباط مالکیتی با دادگستری کل استان یزد ندارد لذا امکان نظارت از سوی این نهاد بر نحوه مدیریت آن پارکینگ وجود ندارد و اداره اوقاف باید پاسخگوی سوالات و نارضایتی های همشهریان محترم باشد.

2- در صورتی که وجهی خارج از قیمت مصوب توسط مسئولین پارکینگ از مردم اخذ شود در قانون برخورد مدعی العموم با اینگونه تخلفات پیش بینی نگردیده و ضرورت دارد افراد متضرر و شاکی، شکایت خود را به اداره کل تعزیرات حکومتی واقع در بلوار طالقانی جنب آزمایشگاه مرکزی ارائه تا اقدامات قضایی در این زمینه صورت پذیرد.

3- طی سالهای گذشته دادگستری کل استان یزد مکرراً به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام نموده آمادگی دارد تا با همکاری آن نهاد و انجمن حمایت از زندانیان یزد جهت رفاه حال مراجعین محترم و جلوگیری از سردرگمی مردم، پارکینگ طبقاتی احداث و به مردم خدمات مناسب ارائه و سود حاصل از آنرا به خانواده های زندانیان اهدا نماید ولی با وجود پیگیری های مکرر دستگاه قضایی، نتیجه ای حاصل نشده است.و بار دیگر اعلام می نماید انجمن حمایت از زندانیان آمادگی دارد تا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد پارکینگ طبقاتی احداث و به مردم شریف استان خدمات مناسب ارائه نماید.


و من ا.. التوفیق

روابط عمومی دادگستری کل استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا